A fost modificat pe sest contractul dintre Eurosport si Elena Udrea?

Desi au trecut cinci saptamani de cand Ministerul Turismului (MT) a anuntat ca va difuza campania publicitara «Romania – Land of Choice» pe Eurosport si CNN, contractul inca nu a fost facut public. Aceasta in pofida faptului ca reprezinta un element central al anchetei parlamentare care vizeaza modul in care institutia a cheltuit banii publici. O posibila explicatie ar fi schimbarea actului dupa declansarea anchetei. Contractul are o valoare de 1,6 milioane de euro, banii provenind de la Buget

Urmărește
4 afișări
Imaginea articolului A fost modificat pe sest contractul dintre Eurosport si Elena Udrea?

A fost modificat pe sest contractul dintre Eurosport si Elena Udrea?

Motivul acestei secretomanii pare sa se invarta in jurul modului in care au fost impartiti banii in acest contract. Aceasta intrucat oamenii Elenei Udrea  anuntau, in 14 iulie, ca 550 de spoturi vor fi difuzate pe Eurosport, 475 pe Eurosport 2 si 529 pe CNN. Acum, MT sustine ferm, intr-o adresa transmisa pe 19 august ziarului nostru, ca nu se va difuza nici un spot pe Eurosport 2, ci doar pe Eurosport si CNN. In acest context, se naste intrebarea fireasca: cand a mintit Ministerul Turismului?


Citeste toata stirea pe www.gardianul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici