Frunza de pe brandul turistic va fi redesenată

Udrea a declarat, ieri, la începutul şedinţei Consiliului de Brand, că există similitudini evidente între frunza din brandul de turism al României şi cea din logoul unei firme de transport din Marea Britanie.

Urmărește
3 afișări
Imaginea articolului Frunza de pe brandul turistic va fi redesenată

Frunza de pe brandul turistic va fi redesenată

"Singura controversă referitor la brandul României este cea legată de izotip. Există similitudini evidente, în opinia mea, între acesta şi logoul unei firme de transport din Marea Britanie", a spus Elena Udrea. Ea a adăugat că i-a rugat pe reprezentanţii THR-TNS să explice Consiliului de Brand cum a fost creat izotipul. "Dumneavoastră sunteţi cei care vor decide. Aşa cum veţi decide, noi aşa vom proceda", s-a adresat Udrea reprezetanţilor Consiliului, din care fac parte George Copos, Radu Enache, proprietarul lanţului hotelier Continental, şi foştii secretari de stat în Ministerul Turismului Lucia Morariu şi Nicu Rădulescu.

Citeste toata stirea pe www.puterea.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici