(P) Adaptarea la pandemie prin inovaţii tehnologice

Urmărește
237 afișări
Imaginea articolului (P) Adaptarea la pandemie prin inovaţii tehnologice

(P) Adaptarea la pandemie prin inovaţii tehnologice

Pandemia globală a dus la o schimbare majoră în felul în care interacţionăm cu oamenii din jurul nostru. Acest lucru s-a întâmplat în toate domeniile, inclusiv cele financiare. În contextul actual, a merge la bancă şi a sta la coadă este un lucru nu doar nerecomandat, dar şi un lucru pe care nimeni nu doreşte să îl facă. Bineînţeles, aceeaşi situaţie era şi înainte de pandemie, dar, acum, cu atât mai mult dorim să păstram distanţarea socială.

Digitalizarea a devenit astăzi o prioritate pentru majoritatea companiilor, fie ele de stat sau private. Instituţiile financiare nebancare au fost printre pionierii digitalizării şi continuă acest trend, după cum ne povesteşte Andrei Buzgan, CEO-ul Credius.

Cum a schimbat criza provocată de Covid-19 serviciile financiare?

La această întrebare, Andrei Buzgan, a confirmat cele spuse mai sus, punând accent pe faptul că indiferent de domeniul de activitate, au avut loc transformări majore, accentul fiind pus pe dezvoltarea şi implementarea de instrumente şi tehnologii dedicate deservirii clienţilor la distanţă.

Vorbind strict despre serviciile financiare, acesta a spus că: “Serviciile financiare au trecut prin metamorfoze mari. Evitarea contactului fizic şi a timpului petrecut la cozile <<bine organizate>> ale sucursalelor bancare au determinat clienţii să identifice alte soluţii, mai <<în pas cu timpul>>, de gestiune a conturilor, plăţilor şi a creditelor”.

De asemenea, CEO-ul Credius IFN SA a menţionat faptul că firma pe care acesta o conduce a fost şi a rămas un pionier pe piaţa financiară, oferind mereu cele mai avansate tehnologii pentru a obţine credite clienţilor săi. Acest lucru a ajutat Credius să treacă prin transformarea digitală cauzată de pandemie uşor.

Ce caută astăzi consumatorul modern când selectează furnizorul serviciilor financiare?

Este lesne de înţeles faptul că, pe măsură ce tehnologia s-a dezvoltat, nevoile clienţilor s-au modificat. Acum “Consumatorul modern doreşte să obţină totul aici şi acum” spune Andrei Buzgan.

Această schimbare a nevoilor consumatorului, a dus la crearea de inovaţii din partea instituţiilor de creditare, atât bancare, cât şi nebancare. “Instituţiile financiare care reuşesc să facă faţă schimbărilor şi oferă clienţilor experienţele şi serviciile la nivelul aşteptărilor, se bucură de succes, asigurându-şi o creştere spectaculoasă a businessului. Astfel au crescut şi companiile fintech cum ar fi Revolut, Klarna, TransferWise sau PayPal.”

Care sunt trendurile din domeniul tehnologiile digitale şi cum vor schimba acestea viitorul serviciilor financiare?

Andrei Buzgan: „Printre trendurile tehnologice care vor fi utilizate în domeniul serviciilor financiare, se numără tehnologiile de interfaţă vocală (Voice User Interface). [..]În câţiva ani vom vedea tehnologii similare cu Siri sau Alexa implementate la scară largă şi în domeniul financiar.”

Astfel, putem vedea uşor cum tehnologizarea instituţiilor nu este un răspuns la pandemia globală actuală, ci un proces care era deja în dezvoltare, pandemia doar accelerând inovaţiile din acest domeniu.

Credius a fost un pionier al inovaţiilor încă din 2017, când a fost primul IFN care a acordat credite online. În acel moment, spune CEO-ul companiei, în motorul de căutare Google nu apărea această sintagmă. Astăzi, 4 ani mai târziu „aproape fiecare bancă sau IFN promovează activ creditarea online în oferta sa, oricare ar fi interpretarea <<online-ului>> în viziunea lor” a declarat Andrei Buzgan.

Ce inovaţii oferă astăzi Credius clienţilor săi?

Credit 100% online, aprobat în 5 minute, printr-un proces automatizat în totalitate. Credius a dezvoltat tehnologia care ajută clienţii săi să aibă acces la bani aproape instantaneu.  Aceasa inovaţie vine ca răspuns nevoilor de distanţare socială cauzate de pandemie, dar şi ca răspuns la cerinţele actuale de servicii rapide şi eficiente ale consumatorului.

„Tehnologia îi permite să acceseze acest serviciul 24/7, din orice locaţie, având la dispoziţie doar un smartphone sau un PC conectat la internet. [...] Efortul, din partea clientului este minim, iar posibilitatea erorilor de completare a fost redusă la minim.”

În încheiere

Deşi pandemia a schimbat ireversibil percepţia noastră, aceasta a fost un promotor al inovaţiilor în multiple domenii. Credius, a răspuns nevoilor clienţilor săi, oferind siguranţă, prin crearea unei tehnologii noi, inovatoare în piaţa financiară românească.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici