Cupa Mondială 2010: 3,2 miliarde de telespectatori, cu 8% mai mult comparativ cu ediţia din 2006

Cupa Mondială desfăşurată în 2010 în Africa de Sud a înregistrat o audienţă de 3,2 miliarde de telespectatori, în creştere cu 8% comparativ cu ediţia din 2006 a Cupei Mondiale care a avut loc în Germania, potrivit Federaţiei Internaţionale de Fotbal (FIFA).

Urmărește
114 afișări
Imaginea articolului Cupa Mondială 2010: 3,2 miliarde de telespectatori, cu 8% mai mult comparativ cu ediţia din 2006

Cupa Mondială 2010: 3,2 miliarde de telespectatori, cu 8% mai mult comparativ cu ediţia din 2006 (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

Calculul a fost realizat "pe un eşantion de persoane care au privit cel puţin un minut competiţia la un televizor dintr-un domiciliu privat", ceea ce înseamnă că evenimentul sportiv a avut o audienţă şi mai mare dacă se iau în seamă şi telespectatorii care au văzut meciurile în altfel de locuri.

Datele furnizate de FIFA nu iau în calcul persoanele care au urmărit meciurile pe ecranele gigantice amplasate în locuri publice, hoteluri, baruri, restaurante sau cele care au vizionat competiţia pe calculatoare sau telefoane mobile.

"Audienţa medie în gospodăriile din întreaga lume a fost de 188,4 milioane de telespectatori pe meci, cu 6% mai mult decât în 2006", au declarat reprezentanţii FIFA. Pe de altă parte, finala Cupei Mondiale a înregistrat o audienţă medie de 530,9 milioane de telespectatori, în creştere cu 5% comparativ cu 2006.

Audienţa finalei a fost chiar de 909,6 milioane de telespectatori dacă se iau în calcul şi cei care au privit meciul mai puţin de un minut şi probabil depăşeşte un miliard dacă se iau în seamă şi persoanele care au urmărit partida în alt loc decât un domiciliul privat.

Potrivit FIFA, au fost atinse mai multe recorduri de audienţă, mai ales în Africa de Sud şi în Germania. Semifinala dintre Germania şi Spania a reprezentat un punct de referinţă în istoria televiziunii din Germania, deoarece pentru prima oară a fost depăşit pragul de 30 de milioane de telespectatori pentru un singur post TV.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici