Prima zăpadă a spart autostrăzile

Începutul în forţă al iernii a fost însă un examen mult prea greu pentru Autostrada Soarelui. Procesul succesiv de îngheţ-dezgheţ a făcut ca în şoseaua construită din beton armat, pe primii 32 de kilometri, să apară reţele cu milioane de crăpături. Acesta este primul semn că betonul, care ar fi trebuit să dureze cel puţin zece ani, nu va mai rezista încă o iarnă. Situaţia pare a fi mai gra­vă pe sensul de ieşire din Bu­cureşti. Dar gropile, ce-i drept mici deocamdată, îşi fac apa­riţia abia după Fundulea.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Prima zăpadă a spart autostrăzile

Prima zăpadă a spart autostrăzile

La kilometrul 51, pe sensul de mers către Constanţa, tronează chiar în mijlocul drumului o groapă care se măreşte pe zi ce trece. Până la Drajna, adică la kilometrul 100 şi-un pic, am contabilizat zeci de mici cratere, cu precădere pe viaducte. Pe lângă toate acestea, ne-am fi aşteptat măcar ca panourile de avertizare să funcţioneze. Nu a fost aşa. Dacă cel de la ieşirea din Capitală era funcţional şi avertiza şoferii că pe drum este ceaţă, panoul de la Fundulea era inert.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici