70 de milioane de înscrieri pe noua reţea de socializare Threads în doar două zile

Threads, aplicaţia lui Mark Zuckerberg, a ajuns la 70 de milioane de înscrieri în mai puţin de 48 de ore, în condiţiile în care şi-a dublat creşterea faţă de prima zi în magazinele de aplicaţii.

Urmărește
1496 afișări
Imaginea articolului 70 de milioane de înscrieri pe noua reţea de socializare Threads în doar două zile

70 de milioane de înscrieri pe noua reţea de socializare Threads în doar două zile

Noua platformă de microblogging a fost lansată săptămâna aceasta în 100 de ţări . Aceasta a acumulat imediat un număr semnificativ de utilizatori, ajungând la peste 30 de milioane în primele 24 de ore, ceea ce a făcut-o să fie aplicaţia cel mai rapid descărcată vreodată. Vineri, însă, Zuckerberg a anunţat pe contul său Threads că numărul total de utilizatori a depăşit de peste două ori această cifră.
 
"70 de milioane de înscrieri pe Threads începând din această dimineaţă. Cu mult peste aşteptările noastre", a scris el. Threads a fost lansat în întreaga lume miercuri, la ora 19:00.
 
Twitter-ul lui Elon Musk a reacţionat la noul rival cu o ameninţare oficială de a da în judecată aplicaţia "imitatoare" pentru presupusa încălcare a "drepturilor sale de proprietate intelectuală".
 
Threads este disponibilă gratuit şi este interconectată cu Instagram, noii înscrişi având nevoie de un cont Instagram pentru a se conecta. Aceştia au apoi posibilitatea de a transfera conturile pe care le urmăresc pe Instagram în contul lor Threads, într-un pas care a contribuit la creşterea dimensiunii noii reţele sociale, relatează The Guardian.
 
Zuckerberg, director executiv al Threads şi proprietar al Instagram şi Meta, a declarat că doreşte să facă din "amabilitate" un punct central al atractivităţii aplicaţiei, într-o referire la preocupările legate de faptul că platforma rivală, care are peste 250 de milioane de utilizatori, a devenit prea ostilă pentru unii.
 
"Scopul este să rămână prietenos pe măsură ce se extinde. Cred că este posibil şi va fi, în cele din urmă, cheia succesului său", a scris el pe contul său de Threads. "Acesta este unul dintre motivele pentru care Twitter nu a avut niciodată un succes atât de mare pe cât cred că ar fi trebuit, iar noi vrem să o facem diferit."
 
Într-un alt thread, el a adăugat: "Ne concentrăm cu siguranţă pe bunătate şi pe a face din acest loc un loc prietenos."
 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici